26 August 2011

湘莹

hi my friends thanks for all the help and prayers… will discharge on Friday. final solution for this disease is to undergo a 6 course chemotherapy. first course happen on this Friday. its sound sad , but don’t be sad for me peoples:) since its already happen in my life, we need to happy to face it :) just to share with you all… appreciates and love every moment with every thing in your life…. love you all…..
ying
以上是我外甥女湘莹自己在fb贴上去的心情帖,多么坚强的外甥女,看了这篇心情帖,眼泪又要往心里流,我自己真的很不想看到我姐的事情又在发生在他女儿的身上,多么的让我心疼,没了大姐的两年里,心情还没平复,又要面对另一次的打击。。

老天如果有眼,难道真的不能改变我外甥女的命运吗?

YING~我们爱你,你要好起来